dilluns, 23 d’abril del 2012

Tarifa plana... per dir alguna cosa

Obro Facebook, dirección de correo electrónico, contraseña. Nueva ventana i clico a Hotmail, windows live id, contraseña. Torno a Facebook, ningun numeret vermell. Torno al Hotmail després d'entrar al gmail a velocitat d'expert mecanògraf. Miro buzón d'entrada del hotmail. ClubTresc, Mnac, Ya.com... eliminar tot. 

Aquest acte el puc arribar a repetir de 5 a 10 vegades al dia. No treballo de res important, que tingui que està mirant el correu ni res d'això. Ho faig gairebé de manera instintiva. Per sort (ironia) ara tinc una tarifa plana molt bona d'orange (ironia) que em permet connectar-me des d'on vulgui amb el mòbil. Joder quina sort(ironia infinita). Tinc connexió a casa, al mòbil, i quan tinc temps a la feina. Tot un univers a preu de tarifes planes. Tinc el món davant meu, i només sé mirar el correu i el facebook

Les coses son enormes.

Es poden fer mil metàfores amb la immensitat de les coses. Extrapolar la immensitat del que ens rodeja i la sensació d'estar més o menys sols. La veritat és que no sé perquè collons estic escrivint això...  podria passar-me tot el dia escrivint la meva direcció de correu i la contrasenya i a vegades no ho faig, i escric al bloc. Sense saber que cony posar, sense veure més enllà... joder quin festival de tòpics, que cony em passa? puta merda gran enorme merda fosca the cure bateria ritme pesat llum jodedora mandra postura xunga notar els mitjons.

2 comentaris:

Elies ha dit...

Mirar fixament la pàgina d'entrada a google durant uns minuts i no escriure-hi res a mi m'ajuda a meditar. D'aquestes meditacions no n'he tret cap fruit, de moment. En realitat la meditació ja és això: no buscar res.

drapdecuina ha dit...

jeje però la meditació és, no pensar en res? o pensar en les teves coses? L'altre dia un company de feina li intentava explicar a un altre "que és la meditació". Van tenir una conversa surrealista.

gràcies per llegir-me feos!