dilluns, 28 de juliol del 2008

Fills de puta


Arriba un moment a la vida, en el qual perds tota esperança en l’ésser humà, i penses que tothom és un grandíssim fill de puta i que estàs en aquest món perquè ells et donin pel cul. Si amics, aquest és un raonament lògic d’una persona que:
A- la vida, en general, li va malament.
B- l’ha deixat la seva parella pel seu millor amic
C- té una nevera espatllada des de fa tres mesos, passen d’ell el servei tècnic, així que decideix comprar una altra nevera i no li porten, i ja veurem si li porten abans de vacances.

Com no us o podíeu imaginar el meu cas és el C. I és que hi ha molt fill de puta donant pel cul. Jo, em tiro cuescos i ja no s’escolten del gran forat que tinc al cul. El servei tècnic que m’ha fet perdre la paciència és Asistel Story de Terrassa, 93-7899647, podeu trucar a aquest numero de telèfon i deixar els vostres comentaris. La tenda on hem comprat (teoricament) la nova nevera és Electrodomèstics Miró, uns fills de la grandíssima puta, també.

Com veieu estic de vacances i estic molt relaxat i content, bones vacances drapdecuiners!
Ahg! Quin bon rotllo!

2 comentaris:

El Gordo Cabrón ha dit...

Sé de què parles.

Fa dos mesos que tinc la Wii al servei tècnic.

Fa un més que tinc un disc dur multimèdia al servei tècnic (i ja m'han avisat que me'l tornaran buit, es a dir sense els 400 gigas de pelis que em va costar ous gravar)

Fa unes setmanes que se'm va cascar la moto i els de taller em demanen més de 500 euracos per arreglar-la. És a dir, si un dia aneu a la Barceloneta a banyar-vos a la platja i veieu una moto és que l'he tirada al riu Besós.

Ahir se'm va cascar la tele de l'habitació. Li surt una taca blanca pel costat i se li treu fotent-li osties (chungo).

A tot això li puc sumar coses d'enguany que ja he aparcat a la memòria:

La meva filla em mulla un dvd portatil i tot i estar en garantia el servei tècnic no se'n fa càrrec si no es previ pagament de 100 euros (el cacharro valia 150=DVD al riu)

Una gent molt maca i de la qual sovint em ve a la memòria la seva mare em peten el vidre del cotxe. Els que el reparen s'afanen a treure els vidres que han quedat escampats per dins de tot l'interior excepte de la cadira de la nena.

Conclusió. Si, Fills de puta a dojo. Jo m'apunto a la moda.

PD: segur que me n'oblido d'alguna.

Borja A. ha dit...

Jo em pensava que Asistel Story era la nova peli de Disney...