dilluns, 25 d’agost del 2008

Curtes, oi?

Bueno, escriuré una mica i així faré servir una mica el cervell, doncs fa temps que només l’utilitzo per cercar l’obridor d’ampolles (els quintos van que volen a l’estiu). Avui ha estat el meu primer dia de feina després del clàssic període estival de vacances. Això de treballar és una puta merda, que us he d’explicar, així que no diré res només recordar-vos una conversa que, de ben segur, tindreu aquests dies: -hey! com han anat les vacances? –bé. curtes oi? –si. –jo he anat a un puesto més barato que tu. –si encara no t’he dit on he anat...
La cosa acostuma ha anar així. Jo, aquest estiu m’he tocat els collons d’una manera espectacular... i així seria el resum, més o menys d’aquest estiu.

Pel que fa als problemes domèstics habituals us he d’informar que tenim una nevera nova, que va de puta mare HUEEE!! Però ahir vam patir un gran accident, d’aquells d’anunci, o de pel·lícula. L’altre dia la Carme detectava olors estranys a la cuina... quina pudor, quina pudor... la veritat és que feia un tufo raro, així que vaig decidir retirar la rentadora, que la tenim a la cuina, i netejar aquell meravellós món que ens amaguen al seu darrera els grans electrodomèstics. Com us podeu imaginar els que ja em coneixeu, un acte tant senzill com aquest a les meves mans es converteix automàticament en una gran catàstrofe. En aquell moment no va passar res. Ahir, quan vem tornar de Canyelles vem fotre una rentadora... en el moment aquell que la rentadora treu aigua per una tuberia (ho sento no sé ser més tècnic) vaig començar a sentir un ruidaco d’aigua del rotllo las cataratas del niagra, o com es digui allò. En un ràpid moviment vaig tancar l’aigua i apagar la rentadora, vaig ser rapidíssim, tot va passar en un nanosegón... quan miro a terra i l’aigua m’arribava als dits que tenia posats damunt l’alpargatilla. Cullons! –Carme les tovalloles!!!... Tovalloles pel terra mocho a tope i als nostres caps l’anunci aquell de calgonit que surt una tia amb tot el parket aixecat. Quina merda nens, ara estem a l’espera de la reacció del parket, de gran qualitat, que segurament xuclarà tota l’aigua que pugui per inflar-se i rebentar per totes bandes.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Soy el mejor peluquero!
yeha!

Borja A. ha dit...

Per que consti...

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Boxer

Brrrrrr!!!!

Una caixa de Moritz que dec.

Suposo que esteu convidats pel Josep a prendre alguna cervesa de la caixa...

drapdecuina ha dit...

estava molt segur, el josep, de la seva aposta. Va ser una lliçó magistral de "heavy" i música en general. Sou uns cracks, hem d'anar una tarda a comprar discos ;)junts i seguiu discutint sobre els origens del metal: Black Sabath o LedZeppelin???

M'ho vaig passar molt ahir. Per cert no vem ni sopar... toma ya!

Heu contat quantes ampolles de vi i de cava ens vem fotre?

Anònim ha dit...

larala, laralara, laralara, laralaaaaaaa!!
per qui no sàpiga llegir les partitures dislèxiques estic taraeando The Boxer!!
em penso fotre de birres fins al cul i rebentar, vaja com el parquet de raül! que cabróoooooooooooooooon!
Ara fora conyes: la caixa de birres ens les hem de fotre la tarda que anem a comprar discus.
una abraçada a tots els drapsdecuinerus!!