dimarts, 22 de gener del 2008

AGENDA ESCOLAR



L’altre dia em vaig quedar a dormir a casa dels meus pares a Canyelles i com em sentia estrany no podia quedar-me clapat així que vaig estar remenant caixes plenes de llibres, carpetes i llibretes de quan anava a l’escola. Entre d’altres joies vaig trobar una agenda escolar del 1991, llavors tenia 11 anys i estaria fent cinquè d’EGB. Em va fer molta gràcia llegir les notes a l’agenda que posava el professor, aquí en teniu una petita mostra. Penseu que estan escrites en color vermell i amb aquella lletra típica de professor:
-Parla massa
-No ha de jugar a files
(recordeu les files?... tot un món he?)
-Es riu per res (jeje, encara ho faig)
-Es gira i parla massa a classe
-No ha estudiat el verb ésser
-Encara no ha estudiat el verb ésser
-Continua sense estudiar el verb ésser
(tres dies seguits, sóc un campeón)
-Parla massa a classe (d’aquestes hi ha varies, una per setmana amb variacions com No para de xerrar)
-Pica de mans sense motiu a la classe d’anglès
(aquesta m’encanta)



Per cert, el de la foto podria ser un refugiat "de la Rumania", però no ho és.

10 comentaris:

Jordi ha dit...

jajajaj....pica de mans sense motiu, es riu per res, si si si...ese eres tu!!!....por cierto, t has estudiado ya el verb esser?

Damisu ha dit...

Como mola cuando alguien que te conoce desde pequeño te dice...Y no has cambiado nada!!!...o...¡y sigue el chico igual!
Porque todo lo malo que eramos de pequeños...con el tiempo se vuelve gracioso por la inocencia con que se hacía.
Imaginate si ahora en el trabajo hicieras todo eso!!. ¿¿que??, ¿que no tienes que imaginarlo?...que lo sigues haciendo.

Pues solo puedo decirte una cosa, eres un "niño" muy afortunado.

El Gordo Cabrón ha dit...

mentre no piquis de mans sense motiu amb la cara d'algú entre les mans no hi haurà problemes. Si ho fas i li sumes riure sense motiu... malament!

les meves notes eren de l'estil: "molesta als companys", "és una mala influència", "somriu quan l'esbronques"...

m'has picat i he fet una nova entrada al meu blog també.

he arribat a la conclusió de que no se fer coses curtes. es la meva "naturalesa"

el dislocat ha dit...

Feu com jo, no us feu adults mai i ho porto molt bé.

M'encanten les pelis de "Miyazaki" crec que, el director japo, té un esperit molt semblant al meu.

Aquí, als cines de Maimés, fan Spirited away (El viatge de Chihiro), arriben una mica tard les pil.lícules però ens agrada molt, jo l'he vist 4 vegades.

Records per tots des de Maimés de Campaneta.

Anònim ha dit...

macarrons

Anònim ha dit...

Oju no et talis.

Anònim ha dit...

Ara podeu deixar els vostres comentaris simplement posant un "alias" el que volgueu o de manera anònima, tot va més ràpid i senzill. Moltes gràcies als qui publiqueu comentaris, a veure si es va animant la gent.
Un petò guapus!

Anònim ha dit...

ALTA BRASILEÑAS

josepgintònic ha dit...

noi!! ara ja sé perquè el Galves a història de Catalunya et diu allò de Raül Berenguer CAP D'ESTOPES!!!

Óscar ha dit...

Damisu tiene tola la razón del mundo....