diumenge, 13 d’abril del 2008

Ambi Pur


Si esteu farts de provar ambientadors que no us acaben d’agradar, espelmes aromàtiques que no fan res, coses d’aquestes que s’enxufen a la corrent i fan olors, inciensos que quan s’apaguen fan pudor a pixats... No busqueu més! He trobat l’ambientador definitiu!!! Arriba, una manera fàcil i eficaç d’ambientar casa teva... l’únic inconvenient és que t’ha d’agradar l'olor a escamarlà... tot és acostumar-se. Qui ens anava a dir que ens agradaria l’encens chino musk o l’ambar, fantasy, darshan...?

L’altre dia vaig fer una paella a casa per la Carme i per mi i vaig comprar 4 gambes i 4 escamarlans a la sirena. Vaig posar els bitxos al micro per descongelar-los una mica i vam gaudir d’una paella boníssima. Per la tarda tirats al sofà, rotllo domingo, em va venir de gust fer-me un colacao calentet. Vaig posar la tassa al micro i li vaig fotre canya... va començar a sortir un pestazo a mariscada xunga que es va propagar per tota la casa... la Crame: -Quina pudor! Quina pudor! Que peste Dios!- jo, que ja estic acostumat a aquestes paraules vaig dir: -tranquil·la carinyu, deu ser que ha quedat una mica de olor de les gambes que he descongelat al migdia...- i ella: -Quina pudor! Quina pudor!...-.

Realment va quedar tota la casa ambientada, però molt ambientada, una olor a marisc pestoso... –Quina pudor! Quina pudor!- Vaig decidir netejar el micro (penseu que tenim el micro damunt la nevera i no veiem el plat giratori aquell) Em vaig pujar a una cadira i quan els meus ulls arribaven a l’altura del micro... allà estava... un escamarlà, allà darrera, tirat... entre la pared del micro i el plat giratori... amb una pota per damunt el plat... Que peste nens!!! La olor a escamarlà va durar tota la nit –Quina pudor Quina pudor!-. D’aquesta manera vaig descobrir L’AMBIENTADOR DEFINITIU. Espero que ho proveu a les vostres cases i em dieu el que.

20 comentaris:

Jordi ha dit...

quina pena...l´escamarlaaa!!!!!!!!
LO Q PASO DE VERDAD:
...fue un último intento de huida, del pobre escamarlan, q se quedo atrapado en el microondas....y al final....la muerte!!!!

Anònim ha dit...

Jeje!!!
Personalment discrepo.
Com a part implcada en el succés haig de dir que:
Primer, el cos del delicte no va descubrir-se el mateix dia sinó tres dies després.
Segon, la descoberta com no podia ser de cap altre manera la vaig fer jo després de rastrejar com un gos la farum "marisquil".
Per cert, quan dic rastrejar com un gos no és un recurs metafòric, és literal, el Raül en pot donar fé. Jo faig aquestes coses "d'animalico". Totes les dones que han passat per un embarás em comenten que durant el procés s'accentua el sentit olfactiu i poden detectar olors que la resta de mortals, especialment els homes no descobreixen mai.
A mi em fa por que puc arribar a detectar si algun dia em trovo en cinta. Potser em va impresionar massa la novela de Suskind però tinc por que els meus superpoders em superin com a persona.

Watxie.

El Gordo Cabrón ha dit...

Això em recorda un amic (vas ser tu?) que em va explicar que la tenia una amiga molt puta que per putejar una excompanya de pis abans d'abandonar-lo (el pis) va guarda una sípia al calaix de la persiana, amb els 100 anys de pudor a podrit que això implica. Si haguessin sabut de les capacitat olfactives de la carmenti l'hagueren contractat de ben segur.

A mi la olor que em fa més fàstic es la de "humanidad", que és quan entres a casa d'algú que no ha sortit al carrer en tres dies, no s'ha tret ni el pijama ni ha obert la finestra. Nosaltres (la meva i senyora i jo) li diem que fa olor a "Perry Morton".

Los cuescos en cambio, no deben oler tan mal, pues todos somos felices cuando olemos uno... o por lo menos reímos.

Anònim ha dit...

Bé, nois el meu olfacte és dislèpcic i suposo que deu ser per això que m'agrada la olor dels meus pets!! per a mi l'ambientador definitiu!! proveu-ho!! a més, és internacionalment conegut que els pets són com els gossos i els nens: només t'agraden els teus!!

Anònim ha dit...

escamarlans, sèpies, pets... mai m’hagués imaginat que un drap de cuina olorés tan malament... no és per res però esteu fatal de la olla i del nas, perquè no proveu a obrir finestres i deixar-vos d’altres olors ? aire!!! “ oxígeno, nitrógeno y argón , sin forma definida ni color, fui aire volador” ...

drapdecuina ha dit...

A casa, si obrim les finestres d'un dels patis fa olor a fritanga que ti cagues. La Carme pensa que els pakis de sota fan "samusas" per vendre per tota barcelona, peruè, CULLONS! no és normal fregir coses tot el puto dia.
I si obrim les finestres de l'altre pati tenim les putes palomas i la seva merda corrosiva...

Per sort tenim el balcó-vater que el tenim sempre obert, exepte quan anem a cagar i aquestes coses, si no ens veu tothom. Per cert us he d'explicar un dia les tiparracas que es posen a pendre el sol a les terrasses de sota...

El Gordo Cabrón ha dit...

a les tiparraques de sota qualsevol dia els cau una cagada de colom una mica diferent... no?

Damisu ha dit...

Pues yo un día dejé un poquito de más un pan en el "micro"...y en lugar de oler a pan recién hecho, olía a palomitas quemadas.

¿porqué el pan quemado huele a palomitas? quizás algún panadero muy amigo de vix pueda explicarlo.

PD: Seguro que los vecinos pensaban..."!!Estos vecinos nuestros son de mucha pasta. Todos los días huele a marisco en su piso¡¡". Otra vez la envidia en acción.

El Gordo Cabrón ha dit...

Damisu ha dicho: "quizás algún panadero muy amigo de vix pueda explicarlo"

Un minuto de silencio para el panadero amigo de todos nosotros, chema de barrio sésamo, que ha fallecido recientemente.

A mí, particularmente, me ha dado pena de verdad. Y yo no soy muy de penas, soy más de "què hi farem" o de "unos que vienen y otros que van"

drapdecuina ha dit...

1 minuto, estoy contigo vix.

Paloma Otero ha dit...

pues la amiga del calamar podrido soy yo (iba a poner "la amiga puta" pero no es para tanto :). La tia era una zorra. Se lo merecía... ¿no?

Anònim ha dit...

ostres!! sembla que les pudors i l'escamarlà han tingut més exit que les fotos que vas penjar l'altre dia, no?
espero que no serveixi de precedent i continuis penjant aquestes fotos que valen molt la pena!! el que pasa és que la gent es va quedar sense paraules!! quines fotos.... ahg!!

drapdecuina ha dit...

Joder, lo de la amiga puta suena fatal... Eso si, ha de ser una putada enorme.

Tambiém es verdad que estais comentando más esto que mis fotos patéticas, eso anima, ademàs el tema pestes da para muchos comentarios. Recuerdo la encuesta que puse sobre el olor corporal que más os gustaba y creo recordar un empate entre "saliba" i "peus"... pero el olor a "culos y titis" (una expresión de la madre de Carme) también os mola... que os va la marcha!! si!!! AH!!!

El Gordo Cabrón ha dit...

lo que pasa es que tus fotos nos han dejado sin palabras y preferimos correr el clásico tupido velo.

la peste es algo que mola, el olor es la sensación más mística.

Paloma Otero ha dit...

es clà que pots. y este no es uno de esos 130 "clà" que dice el de historia...

Borja A. ha dit...

Me encanta el olor a Napalm por la mañana? O prefiero el de la ropa sucia, desparramada por el suelo de la habitación, impregnado el ambiente de una cálida sensación de apego, proximidad y decandencia, tan propia del ser humano? ais, que nuzé, nuzé!

Anònim ha dit...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Perfume, I hope you enjoy. The address is http://perfumes-brasil.blogspot.com. A hug.

drapdecuina ha dit...

a veure perfumes, el meu blog pot ser moltes coses, però interesting?

em cago en la puta amb els comentaris aquests, jo pensava que m'ahavia lliurat, i encara no tenia cap, però aquí tenim un...

jo no entro al seu blog per si de cas, però us proposo que l'insulteu des de aqui:
perfumes ets un cabrón, el teu blog és molt interesting, et proposo que et lliguis el blog als cullons i estiris amb força fins que et quedin penjant per darrera les orelles...

perdoneu.
;)

Anònim ha dit...

Good morning drapdecuina.blogspot.com people.

Are you looking to get your Website [b]Indexed on top of Google[/b] search engine? Maybe you are looking to get more audiance exposure? We have the perfect deal for you! We offer you an exclusive chance to experiance the knowledge of our [b][url=http://xrumer-blast.com/marketplace/xrumer-products/]Xrumer Experts[/url][/b]. [url=http://www.xrumer-blast.com][img]http://xrumer-blast.com/wp-includes/images/smilies/icon_smile.gif[/img][/url]

It is NOT trash! This is a human edited post specifically created to demonstrate the strength of our automated software and its potential of reaching wide variety of audience in an effective and time saving manner.

We are a group of veteran [b]Xrumer[/b] and [b]SEO Experts[/b] that provide [b]Affordable, High Quality, [url=http://xrumer-blast.com/marketplace/seo-products/]SEO Service[/url][/b]. Post your message on thousands of forums, message boards, blogs and journals and gain organic traffic in a matter of days! With the help of our [b][url=http://xrumerblast.livejournal.com/]Search Engine Optimization Experts[/url][/b] your [b]Website URL[/b] can appear on [b]7567[/b] blogs and forums. Receive almost instant growth of your search engine position, Get thousands of quality backlinks directly to your Blog without lifting a finger!

Our goal is simple; we want to make you and your website on the top of every search engine so you and your family can enjoy the comfort of steady, automatic income without leaving your home. Trough our [b][url=http://xrumer-blast.com/contact-xrumer-blast-com/]SEO Advice[/url][/b] you will get one of the best support seen in the industry. As part of our [b]Search Engine Optimization Services[/b], we take care of everything for you, from Optimizing your Website for search engines all through ranking your Site on the first page of your Bing.

For more information regarding [b]Search Engine Optimiztion[/b] and [b]Xrumer Blast Services[/b] visit [b][url=http://www.squidoo.com/xrumer-service]Xrumer Blast[/url][/b]. Our site includes everything you need to order your first [b]Xrumer Blast[/b], you can create the most appropriate message (Project) to suit your Site, send us the information and after the payment clearance we will start working immediatly!

[url=http://xrumer-blast.com/marketplace/][img]http://xrumer-blast.com/wp-content/uploads/Xrumer-Blast-Logo.png[/img][/url]

Anònim ha dit...

Vaig aprendre molt