dimecres, 2 d’abril del 2008

Enquesta insoportable


De l’enquesta Que et sembla més insoportable de la tele? heu decidit, de manera gairebé unànime Les mirades a càmera de la dona de l’Arús. He de dir que em vaig equivocar en una de les opcions, on deia La presentadora de la Noria em referia a la tia aquella que surt al Ventilador, que fot una ràbia... Però bueno, a tots ens encanta les miradetes a càmera de la senyoreta Angie Cardenas.
Buscant una foto per posar al blog m’he adonat que hi ha molt malalt que la té com a sex-symbol, fins i tot, hi ha un blog dedicat a ella on el tarat bloguero la clàssifica per modelitos. No us ho perdesiu: http://www.angiecardenas.blogspot.com/
Aquí us deixo una miradeta d’aquelles que tant ens agrada.
Moltes gràcies per participar, vos estim a tots igual!

8 comentaris:

Jordi ha dit...

aaaaaaaahhh!!!jeje...yo vote por ella, es de lo peooooor!....y lo q mas rabia da son esas miradas a camara cuando "cree" q dice algo interesante, claro q ella siempre cree q dice algo interesante, en fin, q es una pedorra....uuuuuhhhhh!!

Anònim ha dit...

la meva merda tele no agafa aquests canals que mireu a barna!!i no he pogut votar!
Ripollet batega té aquestes coses (has vist quin guinyo) hi ha frases que marquen!!

drapdecuina ha dit...

Osti! quina cultura de drapdecuina té el josegintònic... un dia prepararé un trivial de drapdecuina jejee

El Gordo Cabrón ha dit...

pues bien bonita y buena gente que es la angie... que no teneis verguenza ni vuestros hijos...

malos que sois...

yo aun no me he repuesto del shock de la primera vez que vi clavo a su marido... ¿dónde habían ido aquellos rizos tan elegantes?

Anònim ha dit...

vaja, veig que m'estic perdent moments impagables de bona televisió...
Ara m'estic intentant aprendre la cançó del Rodolfo Chiquilicuatre per estar al dia quan torni :)

Borja A. ha dit...

Jodo, con lo bien que vivíamos sin tele, y hemos tenido la mala suerte de conseguir una... Si es que ya no me sienta bien ni el Polonia! y los estruendosos ecos de la tele de la sorda, quiero decir, señora de al lado no tienen ya para mi aquella emoción de desespero, de insomnio, de recuerdo de los ancestros de alguien, que antes me provocaban.
El mundo se desmorona y nosotros nos enamoramos (casablanca), pero entre una cosa y otra, tuvimos que encender la tele.

PD: en Reunion Island (parece el título de un videojuego de Super Nintendo), Chiquilicuatre Rules...

Unknown ha dit...

Aghhhhhngie Cárdenas!

Anònim ha dit...

Vaig aprendre molt