dijous, 10 d’abril del 2008

Mis imagenes



Últimament he pogut comprovar un cert descens de comentaris al blog. Per solucionar aquest fet, i després d’observar que la entrada que té més comentaris és una en la qual vaig penjar una foto meva, em disposo a penjar dues fotos lamentables de la meva vida. A veure si s’anima la cosa.


Per cert, fixeu-vos amb quin càlcul està feta la foto de les amapoles, just. Com podeu comprovar, a l'altra foto també, m'encanta està rodejat de naturalesa.

3 comentaris:

El Gordo Cabrón ha dit...

mola el pelo de la foto de las amapollas. yo siempre he sabido que eras un mariposón.

a mi siempre se me han quejado de que la tengo gorda como un vaso de tubo, pero veo que tu la tienes como una botella de cava... espero que el clímax no sea como cuando agitas la botella y le quitas el tapón.

hoy estoy guarrelas... será que la cabra tira al monte (a las cabras les gusta el orégano)

yo también he puesto una entrada nueva, aunque no saldrá hasta las 20:30 creo, la he dejado programada. La mía no es tan morbosa, tendré que buscar alguna foto tuya chunga para aumentar visitas (creo que lo que sube la audencia no son las fotos personales sino TUS fotos personales).

ligreees, ligreesss, tigooones, tigooones, todos quieren ser los campeoooones.

Damisu ha dit...

Yo estoy tramando una nueva entrada que será la bomba...pero hasta que tenga la idea bien fraguada...me voy riendo con las vuestras.

Y que conste que no me río con vosotros sino de vosotros.

Anònim ha dit...

Deixa l’alcohol maco, no et senta gaire bé i després em deixes sense orujo...